AFILIERE EMAG = CUMPARA SI AJUTI COMUNITATEA
Bun Venit Pe Forum !
Inregistrati-Va

CUMPARATI PRODUSE EMAG

NOI OFERIM CALITATE SI PRET

VA ASTEPTAM CU CELE MAI MICI PRETURI

PRODUSE PENTRU TOATE VARSTELE

.... SCUZATI PT RECLAMA ORBITOARE....

.... RECLAMA E VIITORUL NOSTRU..!!!

AFILIERE EMAG = CUMPARA SI AJUTI COMUNITATEA


 
AcasaCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Optimizare Server HLDS

In jos 
AutorMesaj
USHU
Admin
avatar

Mesaje : 100
Data de inscriere : 21/01/2011
Varsta : 18
Localizare : NICAGAURA

MesajSubiect: Optimizare Server HLDS   Mar Mai 29, 2012 12:21 pm

JDin punctul meu de vedere un server optimizat nu este cel cu rate-uri default si/sau setarile pe care le au serverele din pgl (credeti sau nu, mi-au spus multi: "dar cei din pgl cum de folosesc setarile xyz?!". Cea mai mare aberatie!!).

Vom defini urmatorii parametri ce ar trebui sa-i contina un server.cfg optim, dupa cum urmeaza:

hostname = numele serverului care va aparea la favorite/internet
sv_password = daca vreti sa setati o parola serverului (daca nu, lasati sv_password "" in server.cfg)
rcon_password = parola de acces la administrarea serverului de la distanta. Prin definitie rcon = remote control
= puneti o parola greu de ghicit, de ex: Qrc&--#60;/&--#62;-ftyun2@3476%**&#

Dupa cum stiti, daca nu stiati va spun eu, exista programe care sunt facute sa ghiceasca parola de rcon, pentru ca cineva sa va sparga serverul.

//Protectie impotriva hlbrute/rcon hack
sv_rcon_banpenalty "0" = cand cinevaincearca sa va sparga parola rcon primeste banip permanent
sv_rcon_maxfailures "2" = cate incercari maxime de a ghici parola rcon inainte de a primi banip
sv_rcon_minfailures "2" = cate incercari minime de a ghici parola rcon inainte de a primi banip
sv_rcon_minfailuretime "1" = cate incercari in unitatea de timp ("1" -&--#62; inseamna 1min, "2" -&--#62; inseamna 2 min etc)

//Cvars Multi-Player (mp)
mp_buytime = unitatea de timp cand jucatorii pot cumpara arme ("1" = 1 minut , "0.5" = 30sec etc)
mp_c4timer = timpul pana la detonarea bombei ("35" = 35sec)
mp_autokick "0" = daca vor primi kick cei afk, cei care omoara ostatici ("0" inseamna dezactivat)
mp_decals "50" = nr de spray-uri pe care serverul le permite (default "300", dar cu cat valoarea este mai mica, cu atat FPS-ul este mai stabil)
mp_consistency "1" = daca serverul verifica modelele playerilor sa fie cele default, nu altele custom folosite de playeri pentru a avea avantaje. ("1" activat | "0" dezactivat)
mp_fadetoblack "0" = daca atunci cand jucatorii mor/stau spec sa aiba ecranul negru (ca si cand ar primi flash, ca sa intelegeti)
-=IMPORTANT=- "0" = dezactivat | "1" = activat
mp_falldamage "1" = daca atunci cand cazi de la inaltime sa iei damage
mp_flashlight "1" = permite playerilor sa foloseasca flashlight (celebra lanterna activata cu tasta F, pentru cei care nu stiti engleza Neutral)
mp_footsteps "1" = daca vreti sa se auda pasii jucatorilo, pe server.
mp_fraglimit "0" = seteaza nr de frag-uri pana la schimbarea hartii ("0" = nelimitat)
mp_freezetime "1.0" = timpul in care jucatorii stau nemiscati la inceputul fiecarei runde
mp_friendlyfire "0" = permite sau nu sa-ti omori colegii de echipa ("0" = dezactivat -&--#62; nu permite)
mp_hostagepenalty "0" = la ce nr de ostatici omorati primesti kick automat ("0" = dezactivat)
mp_autoteambalance "1" = serverul echilibreaza automat echipele la inceput de runda
mp_limitteams "1" = nr de jucatori permisi de server astfel incat echipele sa fie echilibrate (ex: 7T vs 7CT si intra un player care alege echpa T =&--#62; 8T vs 7CT , urmatorul jucator care va intra nu va putea alege echipa T si va intra obligatoriu la CT pentru a fi echipele echilibrate)
mp_maxrounds "0" = nr maxim de runde pana la schimbarea hartii ("0" = nelimitat)
mp_roundtime "2.5" = timpul maxim alocat fiecarei runde ("2.5" = 2min si 30 sec)
-=IMPORTANT=- trebuie sa fie neaparat o valoare .0 sau .5 (ex: "1.0" "1.5" "2.0" "2.5" etc) altfel nu vor functiona statisticile statsx si PTB (ptr cei care folosesc)
mp_timelimit "35" = timpul efectiv pana la schimbarea hartii ("35" = 35min)
mp_startmoney "1200" = suma de bani pe care o primeste fiecare player la inceput de runda
mp_tkpunish "0" = daca vor fi pedepsiti T pentru impuscarea ostaticilor ("0" = dezactivat)
mp_winlimit "0" = nr de runde castigate de o echipa pana la schimbarea hartii ("0" infinit)
mp_chattime "0" = nr de secunde pana la schimbarea hartii ("0" = se schimba harta foarte repede)

//Cvars pentru log-urile facute de server
log off = activeaza/dezactiveaza logurile facute de server in folderul logsdin cstrike("0" = dezactivat | "1" = activat)
-=IMPORTANT=- recomand valoarea "0"pentru ca imbunatateste performanta serverului
mp_logdetail "3" = specifica valoarea in detaliu a log-urilor ("0" dezactivat)
-=IMPORTANT=- recomand valoarea "0"pentru ca imbunatateste performanta serverului
mp_logecho "1" = serverul anunta creearea log-urilor ("0" dezactivat)
-=IMPORTANT=- recomand valoarea "0"pentru ca imbunatateste performanta serverului
mp_logfile "1" = serverul logheaza intr-un singur fisier ("0" dezactivat)
-=IMPORTANT=- recomand valoarea "0"pentru ca imbunatateste performanta serverului
mp_logmessages "1" = serverul logheaza mesajele din chat pe care le trimit playerii ("0" dezactivat)
-=IMPORTANT=- recomand valoarea "0"pentru ca imbunatateste performanta serverului

//Cvars Server (sv)
sv_region "3" = reginuea pe glob unde va aparea serverul ("3" = Europa | "255" = Pe tot globul)
sv_restart "0" = permite restartarea serverului dupa x secunde ("0" = dezactivat)
sv_aim "0" = permite playerilor sa aiba autoaim (un fel de cheat) pe server ("0" = dezactivat)
sv_airmove "1" = permite jucatorilor sa se miste in aer ("1" = activat)
sv_alltalk "0" = permite jucatorilor sa vorbeasca intre ei ("0" = dezactivat -&--#62; recomandat pentru cei care folosesc pluginuri gen ghosttalk, alltalk)
sv_cheats "0" = permite cheat-uri pe server ("0" = dezactivat)
sv_gravity "800" = gravitatia pe care o au playerii pe server
sv_send_resources "1" = permite jucatorilor sa descarce harti, sunete si tot ce este nevoie pentru a putea juca pe server
sv_timeout "100" = valoarea in secunda pana un jucator, care nu trimite nici o informatie serverului, va primi kick
sv_voiceenable "0" = permite jucatorilor cu steam sa foloseasca microfonul si sa fie n celasi timp auziti de ceilalti jucatori ("0" = nu permite)
sv_wateraccelerate "10" = viteza pe care o au jucatorii in apa
sv_contact "site-ul vietii sau email-ul owner-lui" = aici trece fiecare forum/e-mail, ce doreste
sv_allowdownload "1" = permite jucatorilor sa descarce resursele custom pe care nu le au(ex: harti, sunete, modele etc)
sv_allowupload "0" = permite jucatorilor sa uploadeze spray-uri pe server ("0" = nu permite)
-=IMPORTANT=- recomand valoarea "0" pentru ca nu se mai creeaza fisierul custom.hpk care ingreuneaza schimbarea hartilor = DECI daca setati valoarea "0" vi se vor schimba hartile mai repede.(Observatie = dca setati valoarea "0" scoateti pluginuri precum file_remover si alte porcarii care sterg custom.hpk, pentru ca nu mai aveti nevoie de ele.)
sv_downloadurl = link-ul de la hostul web de unde jucatorii pot descarca resursele foarte repede
sv_lan "0" = seteaza serverul sa fie vizibil ori LAN ori INTERNET ("0" = serverul apare la internet | "1" = nu apare la internet)

//Setarea rate-urilor (ceea ce cauta multi)
sv_minrate "70000" = valoarea minima a bandei de internet alocata serverului (default "15000" dar setam o valoare atat de mare ptr a evita Choke)
sv_maxrate "70000" = valoarea maxima a bandei de internet alocata serverului (default "25000" dar setam o valoare atat de mare ptr a evita Choke)
sv_minupdaterate "35" = nr minim de update-uri pe secunda pe care sa le solicite fiecare player, de la server
sv_maxupdaterate "66" = nr maxim de update-uri pe secunda pe care sa le solicite fiecare player, de la server
sv_mincmdrate "35" = nr minim de update-uri pe secunda pe care sa trimita fiecare player catre server
sv_maxcmdrate "101" = nr maxim de update-uri pe secunda pe care sa trimita fiecare player catre server ("101" = are impact si asupra FPS-ului playerilor)
sv_cmdbackup "2" = compenseaza Loss prin retrimiterea ultimelor 2 pachete, cu alte cuvinte "reduce Loss" (daca exista)

TOTAL GRESIT: sv_minupdaterate "101", sv_maxupdaterate "101" = acestea sunt setari de LAN, voi vreti serverul la internet si sa nu sacadeze nu?

fps_max "0" = lasa serverul sa decida valoarea maxima de FPS pe care o poate oferi
sys_ticrate "500" = nr maxim de tick-uri pe care serverul le genereaza in fiecare secunda pentru fiecare PLAYER ("500" = nu este nevoie de mai mult pentru ca solicitati procesorul foarte mult si la un nr mare de playeri poate aparea LAG, pentru ca nu face fata procesorul)

sv_unlag "1" = permite serverului sa compenseze senzatia de Lag
sv_maxunlag "0.5" = compenseaza senzatia de Lag pentru 500ms (daca setati mai mult, de ex "1.0", atunci s-ar putea sa aveti probleme cu hit-urile, sa fii fata in fata cu un jucator de la echipa adversa la 2m si sa tragi ca disperatul, iar cand scrii in chat /hp, sa afli ca nu l-ai atins DELOC!!)
sv_unlagsamples "1" = permite serverului sa calculeze si sa repare cat mai mult Lag-ul de pe server

//DDOS Protection
max_queries_sec "0.5"
max_queries_sec_global "10"
max_queries_window "30"
sv_enableoldqueries "0"
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://centrul-de-recuperare-acasa-zalau.webs.com/
 
Optimizare Server HLDS
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» HostName: Samp.Just2Play.Ro | Roleplay Server [0.3c]
» *FiveTime* IP: 188.212.105.203 Contact id: samp_florin Server De samp nou deschis Si dam level bani Super server:X Va asteptam i pe dumneavoastra Dati click sa vedeti srv:Xpoze
» HostName: FlyGaming RPG [0.3x] Server ON! Address: 93.119.26.209:7777 Players: 54 / 100 Ping: 56 Mode: FlyGaming RPG V0.1 Map: Los Santos HostName: FlyGaming RPG [0.3x] Server ON! Address: 93.119.26.209:7777 Players: 54 / 100 Ping: 56
» Partener Server
» Toxic RPG | Romania [0.3x]

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
AFILIERE EMAG = CUMPARA SI AJUTI COMUNITATEA :: | wWw.EscapeCS.Tk | Categorii Forum CStrike - JIBOU | :: | wWw.EscapeCS.Tk | Tutoriale CStrike |-
Mergi direct la: